Saopštenje Informativne službe povereništva GrO SNS Čačak

– Skoro dve decenije na primeru Stojana Markovića svedoci smo kako je moguće živeti na foru i varati ceo sistem i iz dana u dan novim lažima i prevarama obmanjivati javnost. Već duže vreme portal Ozonpress hvali se brojem pregleda njihove stranice i taj podatak uzima kao argument da sami sebe proglase za najbolji ili najuticajniji medij u gradu i šire. U najnovijem tekstu Ozonpress se hvali da je u mesecu julu imao preko milion pregleda.

foto: Glas zapadne Srbije

Da se radi o najobičnijoj prevari možete videti u video klipu koji vam šaljemo u prilogu i na kome se vidi da prilikom svakog osvežavanja odnosno rifrešovanja stranice broj pregleda se povećava za 2. I to važi za bilo koju vest na ovom portalu i za svako osvežavanje stranice. To suštinski znači da je stranica Ozonpressa imala 500 000 pregleda i da je svakom dodat po još jedan. I to je samo prvi deo prevare.

Drugi deo prevare se odnosti na činjenicu da se ne radi o 500 000 unikatnih pregleda. Stranicu Ozonpressa je moguće osvežiti neograničen broj puta. Dovoljno je da neko sedi za računarom i pritiska dugme rifreš, a da broj pregleda neprestano raste. Jedna osoba može napraviti neograničen broj pregleda koji se potom duplira svaki put što se može videti u priloženom video klipu. Tako je broj pregleda uvek paran, a konstantnim dupliranjem broja pregleda stvara se privid uticajnosti i obmanjuju se čitaoci, što ne radi nijedan ozbiljan medij u svetu.

Ovakve prevare i laži zaštitni su znak Stojana Markovića i Ozonpressa. Laž je i njihova teza da nisu dobili dinara u prošloj godini, a prava istina je da su mediji u vlasništvu Stojana Markovića u 2017. godini dobili 450 000 dinara. Od 2012. godine do danas od države i grada dobili su oko 150 000 evra, a niko sa sigurnošću ne zna koja cifra je u pitanju za period pre 2012. godine. Koliko njihova reč vredi govori i činjenica da su pre nekoliko dana objavili negativan tekst o jednom čačanskom direktoru, a onda tu vest sami izbrisali. Ono po čemu je Stojan Marković svakako jedinstven (a nije krađa humanitarne nafte) jeste činjenica da je promenio 4 partije i u isto vreme se bavio novinarskim poslom što je nespojivo.

Kada je Stojan Marković shvatio da više nema stranke u kojoj nije bio, vršio je pritisak na funkcionere SNS da njegovoj supruzi odmah po učlanjenju u našu stranku dodele važnu funkciju. Kada se to nije dogodilo usledila je poplava uvredljivih i lažljivih tekstova na portalu Ozonpress. Samo iz tog razloga njegova navodna borba protiv SNS je tragikomična, baš kao i ovo nameštanje broja pregleda na nivou deteta predškolskog uzrasta, navodi se u saopštenju.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here