Za Kineze koji rade na izgradnji deonice autoputa od  Preljine do Požege, nema stajanja. Šezdeset radnika svakodnevno je na terenu, a pred njima je najteži zadatak – probijanje tunela Munjino brdo.

„Oni rade na pripremi ulaznog okna za probijanje tunela koji će biti dugačak 2750 metara i predstvalja jednu od najzahtevnijih tačaka prilikom izgradnje ove deonice. Usled vanredne situacije, radovi nisu stali, ali su u manjoj meri usporeni, jer je deo srpksih inženjera poslat da radi od kuće“, izjavio je za RINU, Milivoje Dolović, predsednik opštine Lučani.

Foto: RINA

Od početka vanrednog stanja nijedan novi kineski državljanin nije došao u kamp, sve epidemiološke mere rigorozno se prate, svakodnevno se meri temperatura, i neophodno je nošenje zaštitne oppreme.

„Zdravstveno stanje radnika redovno se proverava i svi se za sada osećaju dobro, nemaju nikakve simptome. Ukoliko se nastavi sa radom ovom dinamikom očekuje se da će za nekoliko meseci ući u okno, a u pripremi je lokacija na kojoj će zemlja biti deponovana. Prema određenim procenama probijanje tunela Munjino brdo trajaće oko dve godine“, kaže Dolović.

Foto: RINA

Izvođač radova na deonici od Preljine do Požege je kineska kompanija „CCCC“, a vrednost cele investicije iznosi 450 miliona evra. Skoro trećinu ove trase činiće tri tunela, 35 mostova, 11 nadvožnjaka i tri petlje. Ova deonica povezaće Moravički i Zlatibroski okrug i veoma je važna za brži razvoj ovog dela Srbije i regionlano povezivanje.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here