Epidemija virusa korona definitivno je dovela do povećanja izolovanosti i usamljenosti velikog broja ljudi.

Facebook je uveo nove reakcije na koje se nada da će korisnici pozitivno reagovati.

Facebook je odlučio da implementira novu reakciju nazvanu “pažnja”, kako bi ljudima omogućio da pruže određeni vid podrške svima koji se bore sa virusom korona. Iz kompanije se nadaju da će ova reakcija pomoći bar malo da se ljudi osećaju povezano sa svojim prijateljima i porodicom tokom globalne pandemije.

Objavljivanje ove reakcije planirano je da se globalno pokrene na Facebook aplikaciji i veb sajtu negde u toku naredne nedelje.

Za Facebook Messenger će stići drugačija reakcija nazvana “kucajuće srce”. Do ove reakcije korisnici će moći da dođu tako što će zadržati dodir na reakciji srce, i otvoriće im se mogućnost za odabir ove nove, animirane verzije.

Ova promena na Facebooku veoma je mala naspram problema koje je pandemija zapravo donela toj kompaniji. Reč je o brojnim dezinformacijama koje se brzo šire tom platformom.

Zbog toga su iz Facebooka najavili da će ljude koji su delili ili lajkovali dezinformacije o virusu korona na to i upozoriti tako što će im na News Feedu prikazati poruku “Get the Facts” s linkom na stranice Svetske zdravstvene organizacije gde će moći da pronađu istinite informacije o pandemiji.

Zbog pandemije je Facebook osetio i značajan rast u korišćenju, ali to se nije odrazilo i na finansijsku dobit zbog negativnog uticaja pandemije na digitalne oglase.

1 KOMENTAR

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here