Čačak – Izgradnja deonice auto-puta od Preljine do Požege je u punom jeku, a radove je u pratnji kineskih izvođača iz kompanije “CRBC” obišla ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.

“Znamo koliko je teška ova deonica i najvažnija stvar je dobra međusobna koordinacija svih nas. Jako su važni ovi radni sastanci na terenu. Uspeli smo da zajednički rešimo brojne stvari koje su vezane za izgradnju i plan je da deonica bude završena do kraja sledeće godine. To će biti od izuzetnog značaja za povezivanje čitavog regiona. Danonoćno bdijemo nad ovim jer znamo koliko je važan ovaj putni pravac za sve naše građane”, izjavila je ministarka Zorana Mihajlović.

Foto: RINA

Ona je naglasila da se osim na zapadu radi i u svim drugim delovima Srbije i istakla da će sledeće godine Kruševac biti spojen sa Preljinom, izgradnjom 27 kilometara Moravskog koridora.

“Trenutno na 63.000 gradilišta radi preko 7.000 radnika, jer je za nas jako važno da svaki deo Srbije bude jednako razvijen. Građani treba da znaju da mi za njih danonoćno radimo, kako bi obezbedili najbolje uslove za život”, poručila je ministarka Mihajlović.

Izgradnjom deonice od Preljine do Požege, saobraćaj u Čačku biće dodatno rasterećen, a brojni meštani imaće ekonomske benefite.

“Za ceo ovaj kraj autoput Miloš Veliki je od velikog značaja, ovom saobraćjnicom u Parmencu dnevno prođe čak 16.000 vozila, a izgradnjom ove deonice, protok vozila biće mnogo lakši i brži. Od izuzetnog značaja će biti u za razvoj turizma i privrede, a već nam je posle nekoliko decenija stigao prvi strani investitor. Izgradnjom i Moravskog koridora Čačak će postati najveće saobraćajnoj čvorište”, kazao je gradonačelnik Čačka Milun Todorović.

Najveći izazov kineskim radnicima je kako savladati planinu Jelicu. Upravo tu su najintezivniji radovi poslednjih dana na probijanju dva tunela Munjino brdo i Laz koji će kada budu završeni biti najduži u Srbiji i to 2.800 i 2.900 metara.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here