U zemlji poznatoj po modi i kvalitetnim cipelama u koju turisti iz celog sveta dolaze da bi kupili baš „italijanske cipele“, Italijani su izgubili glavu za patikama iz samoposluge po ceni od 12,99 evra.

Mediji i društvene mreže prepričavaju i objavljuju slike opustošenih samoposluga, ljude koji čekaju u redovima, a ne tako retko i tuča oko toga ko će kupiti žuto-plavo-crvene patike sa natpisom Lidl.

U čitavoj Italiji se stvaraju redovi radi patika koje su postale neobjašnjivo “cool” a koje se nakon toga mogu pronaći na internetu i po ceni od 1.000 evra. Jedini je „problem“ to što se u crvenim zonama ne smatraju stvarima od životnog značaja pa ne smeju ni da se prodaju dok su u ostalim zonama Italije nestale za nekoliko sati.

Reč je o neverovatnom fenomenu, piše italijanska štampa, koji je rođen u inostranstvu pre nekoliko meseci, a sada i u Italiji jer se tek od 16. novembra prodaju i u ovoj zemlji.

Foto: Promo

Ove patike su postale tzv. must have, a ko je uspeo da kupi više od jednog para krenuo je sa preprodajom, tj. prodaju ih na internetu za veliku sumu – od 500 pa do čak 1.000 evra.

Nemački supermerkati „Lidl“ definišu ih kao momentalno najmodernije patike sa bojama kao na Mondrijanovim slikama.

Bez obzira na zabrane okupljanja ljudi zbog kovida 19, u čitavoj Italiji su zabeleženi redovi pa i neredi zbog svih onih koji su želeli da imaju ovu obuću u svom cipelarniku.

Društvene mreže su prepune mimova i postova koji se tiču ovih patika, a najpopularniji su oni koji ironišu oko redova ispred samoposluga jer ove patike ne mogu da se kupe na sajtu supermarketa.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here