Zbog nebezbednosti i rizika od strujnog udara, iz prodaje su povučene tri serije „Delimano“ slavine za zagrevanje vode

Obaveštenje je objavljeno na sajtu sistema za uzbunjivanje o nebezbednim proizivodima Ministarstva trgovine NEPRO. Ukoliko neko poseduje spornu slavinu, treba odmah da prestane da je koristi i da je vrati trgovcu koji će mu nadoknaditi štetu, kažu iz ove institucije.

Naime, proizvod nosi rizik odstrujnog udara, jer greška u konstrukciji uzrokuje strukturne promene u komori za grejanje proizvoda, usled čega mala količina vode može da uđe u područje sa električnim kolom.

Prema zvaničnim infomacijama, prodato je ukupno 947 ovih proizvoda. Iako se u medijima pojavila informacija da uvoznik nije uspeo da neposredno identifikuje 11 potrošača koji su proizvod kupili preko veleprodaja, iz ove kompanije za MONDO tvrdi se da su svi kupci obavešteni o opasnosti.

Naime, proizvod nosi rizik odstrujnog udara, jer greška u konstrukciji uzrokuje strukturne promene u komori za grejanje proizvoda, usled čega mala količina vode može da uđe u područje sa električnim kolom.

Prema zvaničnim infomacijama, prodato je ukupno 947 ovih proizvoda. Iako se u medijima pojavila informacija da uvoznik nije uspeo da neposredno identifikuje 11 potrošača koji su proizvod kupili preko veleprodaja, iz ove kompanije za MONDO tvrdi se da su svi kupci obavešteni o opasnosti.

Nakon što je utvrđeno da jedna serija Delimano slavine ima fabričku grešku, proizvod je odmah povučen iz prodaje, a mi smo kao odgovorna kompanija, o ovome obavestili kako nadležne institucije i javnost, tako i sve kupce sporne serije proizvoda direktno. Svi individualni kupci odmah obavešteni i pozvani da prijave reklamaciju i ostvare svoja potrošačka prava, takođe u skladu sa zakonom“, kažu za MONDO iz ove kompanije.

Da smo postupili savesno prema svojim kupcima, a i u skladu sa zakonom, govori dokument objavljen na NEPRO, koji je zapravo obrazac obaveštenja popunjen upravo od strane naše kompanije i podnet kod svih nadležnih institucija, tvrde iz Delimana.

U slučaju reklamacije proizvoda kupljenog u prodavnici, kupac tamo prijavljuje i reklamaciju. Nakon prijema robe u prodavnici se pravi zapisnik od čega jedan primerak dobija kupac, a drugi se procesuira pri rešavanju reklamacije. Ukoliko je kupovina izvršena telefonom ili putem interneta, kupci svoju reklamaciju mogu da izvrše putem telefona ili putem elektronske pošte“, objašnjavaju iz ove kompanije.

U pitanju su “Delimano” slavine za trenutno zagrevanje vode, model KDR 5E-1, serije ORT20-002267, ORT20-002268 i ORT20-002843. Proizvođač je Nigbo Sond Feiyu Electical Appliance Co, a zemlja porekla Kina, dok je proizvod je označen bar-kodom 76330033962544

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here