Pretraga vesti

Umami, testenina i hleb iz Ivanjice - Aroma, snaga i nutritivne vrednosti

post-title
Foto: Privatna arhiva


Marina i Dejan Ocokoljić iz Ivanjice pre dve godine su svoje višegodišnje iskustvo u radu sa testom odlučili da ponude tržištu u vidu brenda Umami. Ovaj zanimljiv pojam zapravo označava nešto ukusno, prijatno. - Umami je poseban ukus koji vam ostaje u ustima dugo posle jela, od koga vam pođe voda na usta. Umami je spajanje sastojaka stvarajući ukusne proizvode po sopstvenom osećaju, vrednujući aromu, snagu i čuvanje nutritivnih vrednosti - objašnjava za eKapiju Marina Ocokoljić. Želeli su da se predstave na jedinstven način, da se izdvajaju i pokažu vrednost svojih proizvoda. Zbog toga je naša sagovornica tražila ime koje je povezano sa hranom, ali je i univerzalno, jer se vodila mišlju da u budućnosti neće proizvoditi samo testenine. - Znala sam da mi je potrebno lako pamtljivo, upečatljivo, univerzalno, pozitivno ime i nisam prestala da istražujem dok nisam pronašla dovoljno dobro - dodaje. Ručna proizvodnja Suprug Dejan je već imao desetogodišnje iskustvo u radu sa testom i želju da se oproba u samostalnoj proizvodnji. Kada mu je prijatelj, znajući da zna posao, ponudio mašinu i sušaru za izradu rezanaca za supu sa idejom da im to bude dodatni izvor prihoda, prihvatio je. - Shvatio je da je vreme da ono što ume i voli da radi pretvori u sopstveni biznis. Meni se nije dopao recept koji smo dobili, želela sam unikatne i zdrave proizvode, pa sam promenila recepturu. Onda mašina nije funkcionisala, ali nismo želeli da odustanemo od kvaliteta. Odluka je pala da proizvodnja ostane ručna. Za dobrobit svog zdravlja pekla sam integralni hleb, koji su zavoleli svi koji su ga probali, i maštala o njegovoj proizvodnji. Tako se u meni probudio preduzetnički duh i razvila sam ozbiljnu poslovnu viziju - kaže Ocokoljićeva. > Mešani hleb najveći adut Dodaje da ih do uspeha vodi inovacija i želja da budu primećeni na tržištu zarad stvaranja mogućnosti za lični razvoj i uvećanje sopstvenih sposobnosti. To postižu svojim proizvodima: taljatelama različitih ukusa, rezancima za supu, različitim tipovima hleba. - Tržištu smo najpre ponudili rezance za supu, a onda su na osnovu potražnje nastajali novi proizvodi. Želja za promenom i rastom, uživanje u radu i kreativnost nas navode na stvaranje - kaže sagovornica.

Marina Ocokoljić
Marina Ocokoljić (Foto: Marina Ocokoljić)
 
Na osnovu sopstvenog iskustva shvatila je da je hleb najveći problem svima koji vode računa o svom zdravlju i ishrani. Uskoro je mešani hleb od četiri vrste brašna sa semenkama uspešno testiran na tržištu.
 
- Imali smo ogromnu podršku sugrađana i Atlantis fittnes kluba i njihovu preporuku. Ljudi su ga zavoleli i željno isčekivali, pa je brzo premašio naša početna očekivanja. Mešani hleb je naš glavni adut, jer doprinosi opštem boljem stanju organizma, nema loših efekata i mogu ga svi konzumirati. Ali ništa manje nije omiljen na tržištu ni hleb sa suvim voćem, hrono ili speltin – navodi Ocokoljićeva.
 
 
Važnost prilagođavanja zahtevima tržišta i ukusu konzumenata
 
Ovaj vredni bračni par svoje proizvode ponudio je onlajn i tako proširio mogućnosti dolaska do kupca.
 
- Prisutni smo na internet prodaji, verujemo da će ona biti sve češći način kupovine jer je laka brza i sigurna - smatra Marina Ocokoljić.
 
U budućnosti im je cilj da se prilagode različitim zahtevima tržišta i ukusa konzumenata. Veruju da će se proizvodnja povećati, jer, kako kažu, imaju kvalitetne proizvode i sve veću potražnju.
 
- Uvek radim na stvaranju novih proizvoda, jer kada je proizvod na tržištu za mene je već zastareo. Zato stalno razmišljam o novim prozvodima i radim na njima, na stvaranju novih ideja i savladavanju novih veština. Preduzetništvo me tera na stalnu akciju, rad i kreativnost. Uvek težim iskoraku u nepoznato i promenu, jer ona je zakon rasta. Plan je da budemo najbolji u onome što radimo, otvoreni za napredak i spremni da reorganizujemo svoj život. Praktikujemo razmišljanje ne postavljajući granice sa dugoročnom perspektivom. Strpljivo pravimo planove za finansije, usluge i sposobnosti koje će nam biti potrebne da bismo povećali prodaju i profitabilnost i postigli uspešne rezultate - kaže Marina Ocokoljić.
 
eKapija
Komentari
Vest nema komentara.
Budite prvi koji će komentarisati ovu vest!

Ostavite komentar