Pretraga vesti



Preko hiljadu radnika u noćnoj smeni na Moravskom koridoru: Izgradnja deonice od Kraljeva do Čačka u punom jeku, na čitavoj trasi čak 74 gradilišta

post-title
Foto: RINA


Kraljevo – Izuzutno visoke temperature uslovile su promene smena na izgradnji Moravskog koridora na Sektoru tri od Adrana do Mrčajevaca. Kako bi radnici izbegli najveće vrućine radi se noću, a mesec dana nakon početka radovi se odvijaju predviđenom dinamikom. Ključni radovi se izvode od 16 časova a radovi koji su najosetljiviji zbog tehnologije materijala, izvode se u periodu od 23 sata do 5 sati ujutru.

,,Moravski koridor se širi i polako izlazi iz one zone od Pojata do Kruševca. Stalno pričamo koliko će on biti značajan za ekonomiju zemlje, kada sa jedne strane spojimo Kruševac s Čačkom, tih 110 kilometara i izgradimo najmoderniji auto-put ne samo u Srbiji, nego u ovom delu Evrope. Ovaj koridor će biti stub i kičma ekonomije, povezivaće pola miliona ljudi, ovde imamo najviše srednjih i malih preduzeća koja će dobiti dodatnu podršku'' rekao je ministar saobraćaja Tomislav Momirović, koji je obišao radnike najtoplijeg julskog dana.

Trenutno na Sektoru 3 izvode se radovi na pripremi izvorišta materijala, raščišćavanju trase autoputa, kao i izradi šipova na mostu preko Zapadne Morave na 82. kilometru u Adranima kod Kraljeva.

,,Ovde imamo preko 1600 ljudi, do kraja avgusta očekujemo da bude 2000 ljudi, a u narednih osam meseci preko 3000 ljudi. Želimo da postavimo potpuno nove standarde izvođenja radova, da do kraja decembra 2023. godine završimo ovaj koridor'' dodao je Momirović.

Ministar je pohvalio kompaniju Behtel ističući da sposobnost za organizaciju noćnog rada je pokazatelj šta je država imala kao nameru, kada je želela upravo njih da dovede na ovaj projekat, a to je dovođenje novih vidova organizovanja i izvođenja radova i prilika da srpske građevinske kompanije uče od njih.

,,Maksimalno smo intezivirali radove na prvom sektoru od Pojata do Kruševca i otpočeli smo radove od Kraljeva prema Čačku. Mi u ovom trenutku na čitavoj trasi Moravskog koridora imamo 74 gradilišta. Zbog visokih temperatura i tehnologije posla, mi smo bili prinuđeni zajedno sa izvođačima da deo radova prebacimo u noćnu smenu. U ovom trenutku na čitavom Moravskom koridoru imamo 16 gradilišta koja rade u noćnom režimu radova'' kazao je direktor Koridora, Aleksandar Antić.

RINA



Komentari
Vest nema komentara.
Budite prvi koji će komentarisati ovu vest!

Ostavite komentar