Preporučujemo aplikaciju za Vaš telefon!     Android iOS

Pretraga vesti



Učestvuj u "Lidl plus 2022" nagradnoj igri - Glavna nagrada "Fiat 500 Dolcevita"

post-title


Lidlovi potrošači će do 14. avgusta imati mogućnost da učestvuju u "Lidl Plus 2022" nagradnoj igri koju kompanija Lidl Srbija organizuje za korisnike Lidl Plus aplikacije. Tom prilikom, potrošače očekuju brojne nagrade od kojih je najvrednija automobil "Fiat 500 Dolcevita".

Pravo na učešće u nagradnoj igri ima svako fizičko lice sa prebivalištem na teritoriji Republike Srbije, korisnik Lidl Plus-a. Kupovinom u minimalnom iznosu od 999 dinara, na jednom fiskalnom računu, potrošač dobija mogućnost da skenira svoju Lidl Plus karticu i time osvoji jednu digitalnu markicu. Klikom na opciju "POČETAK" prilikom ulaska u Lidl Plus aplikaciju, potrošači imaju mogućnost da pošalju osvojene digitalne markice, u vremenu trajanja nagradne igre.

- Nakon lansiranja Lidl Plus aplikacije, koja je nakon prvog meseca brojala više od 500.000 korisnika, odlučili smo da dodatno obradujemo naše potrošače i u znak zahvalnosti organizujemo veliku nagradnu igru "Lidl Plus 2022" - izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Martina Petrović.

Pored automobila "Fiat 500 Dolcevita", Lidl Srbija poklanja i 10 Samsung televizora od 50 inča, 10 Iphone 13 telefona, kao i 500 vaučera u iznosu od 1.500 dinara koji mogu da se iskoriste u bilo kojoj Lidl prodavnici u Srbiji. Izvlačenje nagrada će biti 22.08.2022, po principu slučajnog odabira putem softverskog programa, nakon čega će imena srećnih dobitnika biti objavljena na sajtu Lidl Srbija, a linku će moći da se pristupi i preko Lidl Plus aplikacije. Više informacija nalaze se na zvaničnom sajtu kompanije: Lidl plus nagradna igra - www.lidl.rs .

Osim toga, podsećamo da korisnici Lidl Plus aplikacije ostvaruju i dodatne popuste na određene proizvode prilikom svake kupovine. Tako u narednoj nedelji, korisnici mogu uštedeti preko 630 dinara kupovinom proizvoda čiji popusti iznose do 34%.

Lidl Plus aplikacija lojalnosti dostupna je na svim pametnim telefonima i njeno preuzimanje je krajnje jednostavno i besplatno za sve korisnike. Najpre je potrebno instalirati Lidl Plus na telefon putem Google Play-a, Apple Store-a ili AppGallery-a, potom otvoriti svoj lični nalog i aplikacija je spremna za korišćenje. Dodatno, Lidl Srbija je uveo Wi-Fi mrežu u svim prodavnicama širom Srbije, omogućavajući tako potrošačima besplatan internet i mogućnost da nesmetano koriste aplikaciju za vreme kupovine.

 

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa više od 12.000 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 61 prodavnica u 35 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata "Top Employer Serbia" i "Top Employer Europe" za 2021. i 2022. godinu.





Komentari
Vest nema komentara.
Budite prvi koji će komentarisati ovu vest!

Ostavite komentar