Preporučujemo aplikaciju za Vaš telefon!     Android iOS

Pretraga vesti



Ostoja Mijailović osniva novu firmu Ada Motors - Evo u kojim sve oblastima posluje prvi čovek KK Partizan

post-title
Foto: 24sedam/Katarina Mihajlović


Ostoja Mijailović je poznat kao prvi čovek odbora košarkaškog kluba Partizan. Taj deo njegovog posla pomalo je stavio u zapećak u smislu javnosti, onaj drugi, a to je - preduzetništvo. Započeo je sopstveni posao sa 22 godine. Bio je i poslanik u parlamentu. Poseduje i upravlja nekolicinom kompanija kao što su British Motors, Globos Insurance, AKS Fleet Solution, Bavaria Motors, Bavaria Motorradand BM Premium Yachts.

 
U intervjuu za Telegraf biznis za sebe kaže da je "čovek koji je počeo skromno, sledio viziju i sposobnost da prepozna trenutak za odlučne poslovne poteze".
 
- Opredelite se za polje interesovanja na kojem se dobro snalazite. Tu ćete mnogo lakše prepoznati neke nedostatke koje baš vaša ideja može da otkloni. Ukoliko želite da se izdignete iznad konkurencije, morate imati bolji proizvod. A put do boljeg proizvoda vodi kroz ličnu edukaciji i kroz edukaciju vašeg tima - naveo je Mijailović.
 
Malo je poznato da Mijailović investira i u nekretnine, a u intervjuu je otkrio detalje o projektu na Novom Beogradu.
 
Naš aktuelni projekat Lux 51 u elitnom delu Bežanijske kose je u fazi izgradnje. On se prostire na preko 65.000 m2 i projektovan je u skladu sa novom vizijom savremenog stanovanja. Saradnici u koje imam puno poverenje su osmislili ovaj projekat tako da unapredi sve aspekte stanovanja. Verujem da ćemo tako postaviti standarde, da će naša sledeća lokacija biti još brže rasprodata.
 
Osim izgradnje, investiramo i u infrastrukturu naših kompanija. Nedavno smo kupili zgradu u Radničkoj ulici, u blizini Ade Ciganlije, gde smo preselili deo našeg poslovanja. Na tom mestu razvijamo novi auto centar koji nosi ime Ada Motors - naveo je.
 
Osvrnuo se i na ulaganje srpskih privrednika u sport, rekavši da je "i te kako prisutno".
 
- Samo u Upravnom odboru košarkaškog kluba Partizan sedi 10 možda i najvećih srpskih privrednika. Ti ljudi su ujedno i sponzori kluba. Sa druge strane, smatram da bi za sport bilo još bolje kada bi se uključili i drugi uspešni srpski i regionalni privrednici - naveo je.
 
Dodao je da se "ulaganje u sport na našem tržištu sa pravom smatra nekom vrstom društveno-odgovornog poslovanja, pogotovu kada je u pitanju ulaganje u klubove od nacionalnog značaja kakav je Partizan ili Crvena zvezda":
 
Sponzorstva u sportu nisu investicija u kojoj možete do kraja precizno izmeriti povrat svog ulaganja, ali svi smo svesni činjenice da sport na našem tržištu sa sobom nosi veoma jake emocije. Samim tim, povezivanjem vašeg brenda sa nekim sportskim kolektivom, lakše ćete doći do situacije da se vaši klijenti, odnosno potrošači identifikuju sa vama.
 
Takođe, postoje određena merenja vrednosti koja na mesečnom nivou najpreciznije sprovodi Evroliga uz pomoć svojih partnera. Primera radi, svaki mesečni izveštaj o prisutnosti u medijima bilo u Srbiji, bilo u Evropi, se u komercijalnom smislu meri milionima evra. A to su mahom pozitivne objave koje klub koji vodim generiše na osnovu svog imena i rezultata koje postiže - naveo je, između ostalog, Ostoja Mijailović.
 
eKapija


Komentari
Vest nema komentara.
Budite prvi koji će komentarisati ovu vest!

Ostavite komentar