Preporučujemo aplikaciju za Vaš telefon!     Android iOS

Pretraga vesti



U Vrnjačkoj Banji krajem marta prva Hotel Housekeeping konvencija u Jugoistočnoj Evropi

post-title
Foto: RINA


Po prvi put u istoriji naše hotelske industrije, 30. i 31. marta u hotelu Fontana u Vrnjačkoj Banji, u organizaciji "Ambasadora dobre usluge" i uz podršku Ministarstva turizma i omladine Republike Srbije, održaće se regionalna Hotel Housekeeping Konvencija, s misijom da se širom otvore kanali regionalne saradnje, da se povežu kolege na istom zadatku i sa istom željom da, unapređujući znanje i praktične veštine, rastu u svojoj profesiji, doprinoseći pritom konkurentnosti, ugledu i poslovnoj uspešnosti svog hotela, ali neizostavno i kvalitetu hotelske ponude u našem regionu, njegovom imidžu i boljoj pozicioniranosti na turističkoj karti sveta.

Zato će fokus konvencije na kvalitetu usluge i zaposlenima – najosetljivijim pitanjima u svim hotelskim kućama, a odvijaće se pod temom Hotel housekeeping u tehnološkom vortexu, koja ukazuje na ozbiljnu brigu o budućnosti hotelske industrije u regionu.

U dinamičnom i zanimljivom dvodnevnom programu, smenjivaće se ugledni profesori hotelijerstva i hotelski konsultanti, gostujući predavači i najbolji praktičari – uspešni generalni menadžeri brendiranih hotela i menadžeri hotelskih domaćinstava, predstavnici prateće privrede iz čitavog regiona...
 
Oni će učesnike konvencije informisati o aktuelnim trendovima i trendovima u najavi, o veštačkoj inteligenciji, novim tehnologijama, standardima i proizvodima, novim znanjima i praktičnim veštinama koje doprinose ličnom i profesionalnom razvoju, podizanju kvaliteta hotelske usluge, kao i stvaranju jakih timova zadovoljnih ljudi koji su zaštitni znak svakog ozbiljnog brenda. Ekskluzivno, dobitnica najveće godišnje nagrade za izvrsnost (u kategoriji HH) "J.Willard Marriott Award of Excellence" biće gostujući predavač na Konvenciji.
 
Razmenjivaće se primeri dobre poslovne prakse i dragocena lična iskustava, dok će kruna dvodnevne konvencije biti panel: Budućnost housekeeping-a iz ugla strateškog menadžmenta, ne samo zato što će GM-ovi hotela iz Srbije i regiona definisati najveće probleme u housekeeping-u, već će nastojati da predlože primenjiva rešenja, i pokušati da daju jasniju sliku u kom pravcu se očekuje razvoj hotelske industrije u regionu.
 
Turistički svet/eKapija


Komentari
Vest nema komentara.
Budite prvi koji će komentarisati ovu vest!

Ostavite komentar