Preporučujemo aplikaciju za Vaš telefon!     Android iOS

Pretraga vesti



Moravski market na novoj lokaciju - preko 400 vrsta domaćih proizvoda u centru grada

post-title
Foto: Mediaportal


Čačak - „Moravski market” koji je otvoren u decembru prošle godine, preselio se u centar grada u Ulicu Bate Jankovića 48.

„Iako smo bili skeptični posle realizacije projekta Moravski market, on i dalje postoji uz veliku pomoć lokalne samouprave, Foruma privrednika, poslovnog udruženja `Unije Čačak 2000` i svakoga onoga koji je dao i najmanji doprinos i uzeo učešće u realizaciji. Posle devet meseci preselili smo na novu lokaciju i ona je trenutno najbolja koju je grad mogao da nam ponudi, jer je prethodna bila neadekvatna ali u tom trenutku nismo imali bolje. Sada se nadamo boljem prometu kao i da će veći broj domaćina i domaćica sa teritorije Čačka i Gornjeg Milanovca doneti svoje proizvode u Moravski market. Trenutno raspolažemo sa 400 artikala i to je veliki pomak u odnosu na početak kada ih je bilo duplo manje. Moramo biti svesni da u ovoj eri hipermarketa, genetski modifikovanih proizvoda i oni kojih ne znamo odakle stižu, ja apelujem kao nosilac projekta koji smo doneli iz EU da svi oni koji su u prilicu prepoznaju značaj ovog marketa i svakog proizvoda u njemu jer svaki korisnik dobija kvalitetnu robu a opet veliku pomoć pružamo i srpskom domaćinu”, rekao je na otvaranju Moravskog marketa, predsednik poslovnog udruženja „Unije Čačak 2000”, Ivan Čvrkić.

Moravski market ima za cilj okupljanje i podizanje vidljivosti malih proizvođača hrane sa lokalnog područja Čačka, Gornjeg Milanovca i Lučana.

„U ponudi imamo uvršteno oko 400 artikala od 45 dobavljača iz sektora malih i srednjih preduzeća, udruženja ili poljopirvrednih gazdinstava. Mi imao artikle različitog cenovnog ranga. Zamrznuto voće i povrće je trideset odsto jeftinije od brendova koje možete naći u lancima supermarketa. Takođe imamo premijum rakija koje nisu za svačiji džep. Ono što je ključno da su svi sa ovog područja. Mogu da nam se obrate ljudi koji imaju proizvode a nisu u maloprodajnom objektu. Plasman zahteva ispunjavanje određenih uslova a to je minimum sanitarnih higijenskih zahteva na poljuprivrednim gazdinstvima kao i ispitan i deklarisan proizvod. To je nešto što nedostaje mnogim proizvođačima koji prerađuju hranu i na tome ćemo da radimo u narednom periodu. Za sada nijedan proizvod nema zaštitećeno geografsko poreklo. Ideja je da u narednom periodu zaštitimo prerađevine od moravke. to je naša autohtona svinja i gaji se na tradicionalni način i taj način gajenja daje određeni kvalitet mesu. Ima naznake da se zaštiti i miokovačka kajsija i čačanska rakija”, kazao je Nedeljko Radulović, menadžer Udruženja lokalne akcione grupe ČA – GM.

On je pozvao sugrađane da uvek biraju da kupuju lokalne i domaće proizvode i da se na taj način podrže lokalna mala preduzeća.

Foruma privrednika Grada Čačka je podržao a i učestvovao u ovom projektu. „Svi budući kupci osetiće u ovom marketu ukus i miris detinjstva. Ukus prave prirodne, izvorne i kvalitetne hrane to je bio postulat otvaranja ovog marketa. Globalni marketi će uvek biti konkuretni u pitanju sa cenom ali sigurno neće biti kvlitetniji i ono što publika traži, a to su prirodni proizvodi. U današnje vreme veoma je teško da ovakvi marekti budu samoodrživi i svaka pomoć je dobrodošla”, istakao je predsednik Foruma Vladimir Krstić. 

Moravski market ima najsavremeniji on line shop, a na nama je da edukujemo stanovništvo kako što brže mogu da dođu do zdravih proizvoda u roku od jednog dana.

GZS

 



Komentari
Vest nema komentara.
Budite prvi koji će komentarisati ovu vest!

Ostavite komentar