Agencija za bezbednost saobraćaja i Savet za bezbednost saobraćaja grada Čačka organizovali su u Čačku besplatnu podelu knjiga ,,Pažljivkova pravila u saobraćaju” učenicima prvog razreda osnovne škole. Istovremeno je u Muzičkoj školi izvedena predstava Pažljivko.
Ovom akcijom započeta je istoimena kampanja koju Agencija za bezbednost saobraćaja realizuje u okviru Nacionalne strategije bezbednosti saobraćaja.
,,Pažljivko” je tradicionalna kampnja koja je prepoznatljiva među decom i koja daje pozitivne rezultate. Knjiga ,,Pažljivkova pravila u saobraćaju” namenjena je ne samo prvacima već i njihovim roditeljima i učiteljima koji ih edukuju kako da budu bezbedni u saobraćaju. ,, Nacionalni cilj jeste da ni jedno dete od 2030.godine ne izgubi život u saobraćajnim nezgodama i vizija nula stradale dece u saobraćaju, jeste apsolutno naš prioritet”, rekao je Branko Stamatović, direktor Agencije za bezbednost saobraćaja republike Srbije .
Filip Kuzmanović, član Saveta za bezbednost saobraćaja grada Čačka, kaže da je bitno često imati ovakve i slične kampanje , najviše posvećene deci pošto su oni najosetljivija grupa učesnika u saobraćaju i od malih nogu je bitno učvršćivati njihove pozitivne stavove koji se odnose na bezbedno učestvovanje u saobraćaju.
,, Grad Čačak će i dalje podržavati kampanje koje se odnose na bezbednost u saobraćaju, naročito kada se one odnose na najosetljiviju kategoriju kao što su deca” , rekao je zamenik gradonačelnika Čačka. ,,Drago mi je da odavde krene ta akcija koja je izuzetno značajna . Nama je bezbednost u saobraćaju vrlo bitna i mi smo se već nekoliko godin a unazat preko Saveta za bezbednost saobraćaj uključili u tu akciju i nastavićeo i dalje da pomažemo na svaki mogući način kako bi smanjili broj dece koja nastradaju u saobraćajnim nesrećama i da dođemo na nultu toleranciju”, kazao je Milić.
Milić apeluje na učesnike u saobraćaju, naročito na mlade vozače , da posebno obrate pažnju da najmlađe i kaže da je cilj i grada i nadležnih institucija da broj saobraćajnih nezgoda bude što manji. Kampanja ,,Pažljivko” realizuje se u okviru Nacionalne strategije bezbednosti saobraćaja koja je usvojena prošle godine i odnosi se na period od 2023. Do 2030. Godine.
Komentari
Budite prvi koji će komentarisati ovu vest!
Ostavite komentar