Preporučujemo aplikaciju za Vaš telefon!     Android iOS

Pretraga vesti



U Čačku počela kampanja ,,Pažljivko”

post-title
Foto: Infopress


Agencija  za  bezbednost  saobraćaja  i  Savet  za  bezbednost  saobraćaja  grada  Čačka  organizovali su u Čačku besplatnu podelu knjiga ,,Pažljivkova pravila u  saobraćaju” učenicima prvog  razreda  osnovne  škole.  Istovremeno  je  u  Muzičkoj  školi  izvedena  predstava  Pažljivko. 

Ovom  akcijom  započeta  je  istoimena  kampanja  koju  Agencija  za  bezbednost  saobraćaja  realizuje  u  okviru  Nacionalne  strategije  bezbednosti  saobraćaja. 

    ,,Pažljivko”  je  tradicionalna  kampnja   koja  je   prepoznatljiva među  decom  i  koja  daje  pozitivne  rezultate.  Knjiga ,,Pažljivkova pravila  u  saobraćaju” namenjena  je  ne  samo  prvacima  već i  njihovim   roditeljima  i  učiteljima koji  ih  edukuju kako  da budu   bezbedni  u  saobraćaju. ,, Nacionalni  cilj  jeste  da  ni  jedno  dete  od 2030.godine  ne  izgubi  život  u  saobraćajnim  nezgodama i  vizija  nula  stradale  dece  u  saobraćaju, jeste  apsolutno  naš  prioritet”,  rekao je  Branko  Stamatović,  direktor  Agencije  za  bezbednost  saobraćaja  republike  Srbije .

   Filip  Kuzmanović,  član  Saveta  za  bezbednost  saobraćaja  grada  Čačka,  kaže  da  je  bitno  često  imati  ovakve  i  slične  kampanje ,  najviše  posvećene  deci  pošto  su  oni  najosetljivija  grupa  učesnika  u  saobraćaju  i  od  malih  nogu  je  bitno  učvršćivati  njihove  pozitivne  stavove  koji  se  odnose  na  bezbedno učestvovanje  u  saobraćaju.

,,  Grad Čačak  će  i  dalje  podržavati  kampanje  koje  se  odnose  na  bezbednost  u  saobraćaju,  naročito  kada  se  one  odnose  na  najosetljiviju   kategoriju  kao  što  su  deca” ,  rekao je  zamenik  gradonačelnika  Čačka. ,,Drago  mi je  da  odavde  krene  ta  akcija  koja je izuzetno  značajna  .  Nama  je  bezbednost  u  saobraćaju  vrlo  bitna i  mi  smo  se  već  nekoliko  godin a unazat  preko  Saveta  za  bezbednost  saobraćaj  uključili  u  tu  akciju i  nastavićeo i  dalje  da  pomažemo  na svaki  mogući  način  kako  bi  smanjili  broj  dece  koja nastradaju  u  saobraćajnim  nesrećama  i  da  dođemo  na nultu  toleranciju”,  kazao  je  Milić.   

        Milić  apeluje  na učesnike  u  saobraćaju,  naročito  na mlade  vozače  ,  da  posebno  obrate  pažnju  da  najmlađe i  kaže  da je  cilj  i  grada  i   nadležnih  institucija  da  broj  saobraćajnih  nezgoda  bude  što  manji.  Kampanja  ,,Pažljivko” realizuje  se  u  okviru  Nacionalne  strategije  bezbednosti  saobraćaja koja je  usvojena  prošle  godine  i  odnosi  se  na  period  od 2023. Do  2030. Godine.



Komentari
Vest nema komentara.
Budite prvi koji će komentarisati ovu vest!

Ostavite komentar