Pokretanje malog biznisa u današnje vreme nije lak korak. Ne samo da se takmičite sa ostalim preduzetnicima i velikim preduzećima koji deluju globalno, već morate i da potrošite određena finansijska sredstva kako biste biste održali korak.
Mnogi veliki preduzetnici tvrde da za pokretanje biznisa nije potrebna ogromna količina novca, što je olakšavajuća okolnost za Vas. Oni iskusniji tvrde da je ideja najvažnija kao i način na koji je realizovati.
Sledeći potencijalni problem može biti vremenski resurs. Čini se da ga nikada nije dovoljno. Počevši od upravljanja društvenim mrežama, odgovaranje na više desetina e-mailova, postavljanje marketing automatizacije kao i odgovaranje na razna interesovanja, upite i žalbe, većina vlasnika malih biznisa će se složiti da lista obaveza, koju moraju da kompletiraju, izgleda kao da se nikad neće skratiti.
Iz tog razloga, spremili smo za Vas alate koji će Vam pomoći da upravljate vašim zadacima i da se fokusirate na najvažnije aspekte Vašeg biznisa. Ovo je lista od 10 značajnih aplikacija i alata koji će Vam značajno pomoći na početku.
1. QuickBooks
Koliko vremena potrošite svakog meseca računajući prihode i rashode Vašeg malog biznisa? Ako je Vaš odgovor mnogo, onda će Vas ova aplikacija zanimati. Dostupna je za računare kao i mobilne uređaje, upravljajući finansijama na jednom mestu.
2- Slack
Kao mali biznis, potrebno je da osigurate da ste brzo i jednostavno povezani sa svim Vašim kolegama i članovima tima. Ova aplikacija će Vam omogućiti da rešavate probleme, analizirate projekte i konsultujete se oko zadataka jedni sa drugima.
3. HootSuite
Ovaj program Vam omogućava da upravljate svim Vašim društvenim mrežama na jednom mestu. Kada povežete sve društvene mreže i medije, moći ćete da zakazujete postove kao i da pratite analitiku i merite rezultate. Vrlo koristan alat.
4. Dropbox
Sigurno ste čuli za ovaj alat a mi smo tu da detaljno pojasnimo o kakvom servisu je reč. Ukoliko ste van kancelarije ili negde na putovanju, Dropbox Vam omogućava brz i siguran pristup svim podacima koje ste ostavili u svom cloud-u. Dropbox nudi besplatno korišćenje za „upload“ do 2GB. Ukoliko se pretplatite, moći ćete da skladištite podatke i do 2 terabajta.
5. MailChimp
Ovo je najbolji servis za e-mail marketing. Ukoliko skupljate korisnike na mailing listu, slanjem preko MailChimp-a omogućavate brz i lak dizajn sadržaja maila za koji su se korisnici dobrovoljno prijavili. Besplatno je da šaljete do 50,000 e-mailova mesečno.
6. Revieweal
Ukoliko je potrebno da popunite sadržaj na Vašem sajtu, na ovom servisu možete pronaći i angažovati ljude koji se profesionalno bave kreiranjem sadržaja.
Ono što je važno napomenuti je da na Revieweal.com možete angažovati veoma kvalitetne copywritere. Neke primere njihovog rada možete pronaći na Casino Guru vebsajtu.
7. Evernote Još jedna od značajnih aplikacija za mali biznis je „Evernote“. Pomaže da kreirate listu dnevnih, sedmičnih ili mesečnih ciljeva, da kreirate ideje za sadržaj i da upravljate projektima. Suština je da pomaže da kompletirate sve zacrtane ciljeve.
8. ToDolst
Kad već pričamo o listama zadataka, ovaj alata će Vam omogućiti da organizujete i postignete sve što ste zacrtali. Možete upisati šta god poželite na kreativan način kako ne biste došli u situaciju da zaboravite nešto što je od velikog značaja za mali biznis.
9. Elite Assignment Help
Marketing sadržaja (eng: content marketing) je jedan od najvažnijih i najefektnijih načina da učvrstite mali biznis. Koristeći ovaj alat možete omogućiti sve usluge koje su usko povezane sa pisanje – počevši od čitanja, ispravki...
10. Pocket
Ovo je potpuno besplatna aplikacija dostupna i za iOS i Android uređaje, koja pomaže da skladištite podatke na internetu kad želite da napravite belešku ili podsetnik. Da li su u pitanju veb stranice, video isečci ili članci.
Komentari
Budite prvi koji će komentarisati ovu vest!
Ostavite komentar