Plasiranje proizvoda nije jednostavan proces i zbog toga nadležni iz ,,Morvskog marketa” sarađuju i sa marketing stručnjacima kako bi proizvodi bili vidljiviji na tržištu.
U svim segmentima procesa plasmana proizvoda na tržištu važno je da proizvođači imaju podršku, i zbog toga je mnogima olakšano polovanje uz mogućnost da prehrambene proizvode , mikro, malih i srednjih preduzeća, preduzetnika i registrovanih poljoprivrednih gazdinstava sa područja Čačka, Gornjeg Milanovca i Lučana plasiraju na tržište posredstvom ,,Moravskog marketa”.
,, Distributivni centar Moravski market uređen je kao prodajno-izložbeni. Naime, kupcima su vidljivi zdravi, lakalni proizvodi koji su izloženi i na web shopu. “Moravski market” u ponudi ima više od 500 artikala, koje proizvodi više od 50 proizvodjača sa ovog područja. U ovom periodu aktuelna je zimnica, i slatki program. Klijenti se mogu odlučiti i za kupovinu korporativnih poklona”, rekao je menadžer Udruženja ,, Lokalna akciona grupa Čačak-Gornji Milanovac”, Nedeljko Radulović.
Organizator događaja Mirjana Erić istakla je značaj marketinga prilikom plasmana robe.
,, Sa jedne strane imamo nekoga kao što je ,,Moravski market”, ko pretražuje i dolazi do proizvođača, a sa druge strane sami proizvođači ukoliko nemaju ideju gde će plasirati proizvod budu u problemu, mnogo duži je proces probijanja na tržište. Zbog toga im je važna podrška, a brojne su platforme koje se koriste u odnosu na ciljnu grupu, napominje Erić.
U ponudi u ,, Moravskom marketu” je i zamrznuti asortiman, kao i brojni drugi proizvodi među kojima su i domaće rakije, vina kao i proizvodi od meda. Akcenat je na zdravoj hrani, a od osnivanja ovog distributivnog centra cilj je da se na jednom mestu okupe lokalni proizvođači-prerađivači zdrave hrane i da se na direktan način utiče i na razvoj ruralnog turizma.
Infopress
Komentari
Budite prvi koji će komentarisati ovu vest!
Ostavite komentar