U hotelu Hyatt Regency održava se šesti po redu WESTM2019 u organizaciji Turističke prizme.

– Ove godine na događaju prisustvuje 88 izlagača, iz zemlje i inostranstva, pre svega evropskih država. Na B2B sastancima, ostvarili smo kontakt sa turističkim agencijama kojima smo promovisali kompletnu ponudu brenda UTP Morava. Zainteresovanim agencijama i drugim privrednim subjektima, posebnu pažnju i interesovanje za saradnju bazirano je na organizaciji kongresa, konferencija i seminara. Velika pažnja usmerena je na hotel u procesu rekonstrukcije Morava, koji će biti koncipiran pre svega za kongresni turizam. Obzirom da tradicionalno učestvujemo na ovom događaju, prvi put smo sa iskustvom da su agencije zainteresovane i za saradnju na bazi masovnog turizma, a u našim objektima boravili bi na bazi dvodnevnog aranžmana.

Predstavnici UTP Morava doo

UTP Morava doo pored investiranja u ugostiteljske objekte, svoje poslovanje fokusira i na inovativnost, razvoju i plasiranju novih ponuda, unapređenje ljudskih resursa. Sve to omogućava da se na ovako značajnim događajima, među najuspešnijima iz oblasti turizma i ugostiteljstva, plasira ponuda firme UTP Morava doo.

– Verujem da ćemo u ostvarivanju saradnje sa novim komitentima uspeti da zadovoljimo njihove zahteve i imati konstantan trend rasta dolazaka i noćenja turista u hotelima: Beograd****, Livade***, Kole***, izjavila je Maristela Belić, marketing menadžer UTP Morava doo Čačak.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here