Do kraja leta trebalo bi da za saobraćaj bude otvoren istočni krak koridora 10 od Niša do Bugarske i na potezu koridora 11 od Obrenovca do Ljiga, a do kraja godine i na deonici Surčin – Obrenovac, najavila je ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović. Otvaranje tih deonica, rekla je Mihajlović, značajno je za bezbednost saobraćaja u ovom regionu jer će vozači većim delom imati “alternativu za ozloglašenu Ibarsku magistralu”, koja je i najveća crna tačka u Srbiji.
Mihajlović je najavila i da se ubrzano priprema početak izgradnje Moravskog koridora.
– Autoput od Čačka do Pojata je strateški važan jer će povezati 500.000 ljudi u centralnoj Srbiji, i plan nam je da radovi počnu tokom leta – rekla je Mihajlović.
Kako je rekla, završetkom radova na južnom kraku koridora 10 u dužini od 26,3 kilometra kroz Grdelicu, vozačima se pruža mogućnost da od granice sa Mađarskom do granice sa Severnom Makedonijom ne silaze sa autoputa, a uskoro će takvu privilegiju imati i svi koji krenu ka Bugarskoj.
– Nakon što smo završili izgradnju južnog kraka Koridora 10 i pustili u saobraćaj kompletan Koridor 10 od Horgoša do Preševa, tokom leta nas očekuje puštanje u saobraćaj i preostalih deonica na istočnom kraku, ka Bugarskoj. Posebno ćemo se usmeriti na kontrolu tih radova i biti prisutni na terenu kako bi i taj deo koridora 10 bio završen – rekla je Mihajlović.
– Za sada se saobraćaj na Koridoru 11 odvija u dužini od 40,3 kilometra na potezu Ljig-Preljina (Čačak) koji je otvoren pre dve i po godine. Inače, sredinom maja počeli su radovi i na izgradnji deonice Preljina-Požega u dužini od 30,9 kilometara. Vrednost radova je 450 mil EUR evra. Izvođač je kineska kompanija CCCC, a rok za završetak izgradnje je tri godine – rekla je ona.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here